.: آخَــریــنــ اَخــبـارـه وِبَــمـ :.

سلام دوستان خیلی خوش اومدید و خبر جدید اینکه کانالمون افتتاح شد حتما یه سری بزنید و مهمون ما باشید


عشقت درقلبم است...

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ انجمن



♥عشــق دو طـــرفه ♥

❤عاشقانه های من وعشقم❤

عشقت در قلبم است ، تو مال منی و تنها امیدم به تو است
تمام زندگی ام هستی و خبر نداری که بی تو میمیرم...
باور نداری که در قلبم جز تو و عشقت کسی جایی ندارد ، کسی از حالم خبر ندارد
نمیدانی که با وجودت به من نفس میدهی 
نمیدانی که با نفسهایت به من جان میدهی
و ای همیشه ماندگارم ، ای عزیزتر از جانم 
با تو همیشه در اوج آسمانم ، با تو آرام ، حالم خوب خوب، همیشه شادم...
از عشق نمی هراسم آنگاه که تو عشق منی
نمیترسم از رفتنت آنگاه که تو هم عاشق منی...
تنها باور داشته باش عشق مرا ، غرق شو در وجودم و
ببین که لحظه به لحظه نفسهایم تو را میخواهند...
با تو همیشه مستم ، مست چشمهایت ، با تو همیشه هستم ، هستم تا ابد در دل مهربانت
هیچکس نمیتواند مرا از تو بگیرد،آنگاه که من با تو یکی شده ام ، با تو همیشگی شده ام
و من مال تویی هستم که خیلی وقت است مال منی
 من عاشق تویی هستم که خیلی وقت است به دنبال توام...
 
و باز شعری دیگر برای تو ، احساسی دیگر در وصف تو ، تا زنده ام مینویسم برای تو...
 

...دوستت دارم عشق من 



محمد&طاهــــرهمحمد&طاهــــره

نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت16:58---18 بهمن 1393
عالیه
امیدوارم به پای هم پیر بشید
پاسخ:خیلی ممنون :-)
پاسخ::-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
+ جمعه 17 بهمن 1393برچسب:, ساعت 14:53 بـ ه قـلمـ ღطاهـــــرهღ



طراح : محـ♥ـمـد